8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu Wszyscy znamy, że brak ćwiczeń, palenie tytoniu, spożywanie za szerokiej porcji alkoholu oraz dieta uboga w efekty oraz warzywa nie wróżą nic niezwykłego. Elementy te znacząco zwiększają prawdopodobieństwo wystąpienia nadciśnienia tętniczego lub udaru mózgu.

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

 

Stanowi a trochę prostych, i zarazem efektywnych kroków pozwalających usunąć tegoż szaleństwa.

kup traz

 

 

Poniżej opisujemy 8 owoców, jakie warto jeść, by uniknąć chorobie nadciśnieniowej oraz udarowi mózgu.

Banany

Lekarze zalecają spożywanie owoców w planie zmniejszenia za wysokiego ciśnienia krwi. Wszystko dzięki ogromnej zawartości potasu. Stwierdza się, że potas zwiększa siłę skurczu mięśnia sercowego.

Dzięki potasowi ustalonemu w bananach wysokie ciśnienie tętnicze łatwo się obniży. Banany można jeść jako dorosłą przekąskę lub dać je do jogurtu albo do owsianki.

Kiwi

Owoce kiwi z młodym miąższem zawierają potas, również jak pomidory i owoce. Obejmują oraz witaminę C, jaka odbywa jako przeciwutleniacz wolnych rodników.

Jeden owoc kiwi zaspokaja 9% dziennego zlecenia na potas, 7% na magnez oraz 2% na wapń.

Pomarańcze

Picie napoju z dwóch pomarańczy każdego dnia pewno wspomóc w obniżeniu ciśnienia tętniczego. Wynik w sytuacji obniżenia ciśnienia można zapisać po 2–4 tygodniach spożywania soku.

Owoc granatu

Owoc granatu toż mocno trwały owoc, jaki można zużywać na ostro czy dusić w postaci soku. Samo z poszukiwań wykazało, że picie filiżanki napoju z granatu choć raz dziennie przez cztery tygodnie pewno wspomóc w obniżeniu ciśnienia tętniczego.

Sok z granatu że tworzyć element pożywnego śniadania. Myśl jednak, by zobaczyć ilość cukru, jeśli kupujesz gotowy sok. Dodatek cukru może zniszczyć dobroczynny wpływ napoju na zdrowie.

Papaja

Ten daleki owoc obniżający ciśnienie stanowi rewelacyjne rozwiązanie dla kobiet zmagających się z nadciśnieniem tętniczym. Papaja zawiera potas też indywidualny punkt o potwierdzonym działaniu obniżającym ciśnienie u dziewczyn z nadciśnieniem tętniczym – flawonoidy.

Brzoskwinie i nektarynki

Jedna małej wysokości brzoskwinia lub nektarynka zaspokaja 8% dziennego zlecenia na potas, 3% na magnez oraz 1% na wapń.

Dla jednostek na diecie obniżającej ciśnienie świetną opcją dla współczesnej brzoskwini lub nektarynki będą plasterki tych produktów mrożone bez dodatku cukru. Przed spożyciem wyniki można rozmrozić albo zrobić koktajl bez ich rozmrażania.

Pomidory

Badanie dokonane w Finlandii wskazuje, że wielka zawartość likopenu, czyli karotenoidu wprowadzonego w pomidorach, możne zmniejszać prawdopodobieństwo wystąpienia udaru mózgu. Badanie zaprezentowane w piśmie Neurology objęło 1031 mieszkańców Finlandii w wieku z 46 do 55 lat. Ryzyko wystąpienia udaru mózgu u dziewczyn z dużym stopniem likopenu niszczyłoby się o 55%.

Arbuz

Arbuz ma sporą część wody dzięki czemu dobrze wpływa na dziewczyny z zwiększonym ciśnieniem farbie ewentualnie z nadciśnieniem tętniczym. Arbuz że dodatkowo zapobiegać wzrostowi ciśnienia u dziewczyn z ważnym ciśnieniem krwi.

Ponadto zysk ten uczy L-cytrulinę, która udostępnia regulację ciśnienia tętniczego też je odbiera. Obok tego aminokwasy uruchomione w arbuzach mogą hamować wzrostowi ciśnienia tętniczego.

Więc pijmy świeżo wyciskane napoje z owoców oraz warzyw. Albo jest uzupełnienia bowiem istotniejszego w utrzymaniu niż zdrowie ?

Zobacz również wolnoobrotowa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *